Just like that.

5:56:00 μ.μ.



Κυριακή 11.30 π.μ. Ετοιμαζόμουν να φάω το πρωινό μου. Ανοίγω το συρτάρι της κουζίνας, για να πάρω ένα μικρό πιατάκι και το μάτι μου πέφτει στο μπολ, που έχει ξεχάσει η μητέρα μου στο σπίτι μου. Έτσι ξεκίνησαν όλα και άρχισα να κάνω συνδυασμούς πιάτων. Παρόλο που έχουν μεταξύ τους διαφορές: διαφορετικά υλικά, στοιχεία και ύφος, κάπως εμένα αυτός ο συνδυασμός μου αρέσει πολύ. Και κάπως έτσι, για ακόμη μια φορά συνειδητοποιώ, πόσο πολύ μου αρέσει να συνδυάζω αντιφατικά στοιχεία.

Καλή εβδομάδα να έχουμε! Με ενδιαφέρουσες αντιφάσεις, για να γίνει η εβδομάδα μας... πιο όμορφη ; )


Με αλφαβητική σειρά, τα πιάτα πρωταγωνιστές είναι:
- Coaching Taverns Royal Tudor ware (το vintage της μαμάς)
- Ikea (τα καφέ και μπεζ)
- Yfi Ceramics (το μικρό κεραμικό με τη χρυσή λεπτομέρεια)


















You Might Also Like

0 σχόλια

Popular Posts

Like us on Facebook

Subscribe