The place. The design. The Creators.

10:16:00 μ.μ.


Ο χώρος που δημιουργείς, είναι πολύ προσωπικός. Είναι ο χώρος που αφιερώνεις όλη σου την ενέργεια, τις σκέψεις σου, την αγάπη σου, την ελπίδα σου πολλές φορές. Εκεί  'βγαίνουν' μοναδικά, κάθε φορά, δημιουργήματα, με την ξεχωριστή ταυτότητα που κρύβει ο καθένας μας. Γι'αυτό, κάθε τέτοιος χώρος θέλει σεβασμό. 

Έναν τέτοιο χώρο μου εμπιστεύτηκαν οι ταλαντούχες Lommer, Δανάη και Αλκυόνη, οι οποίες όχι μόνο σχεδιάζουν τα προϊόντα τους, αλλά κάνουν και την παραγωγή οι ίδιες. 

Το δικό τους δημιούργημα είναι οι τσάντες και αξεςουάρ, από ιδιαίτερα υλικά (ιμάντες αυτοκινήτου, ιμάντες ανύψωσης, EVA...), με ιδιαίτερο design -και βραβευμένο μάλιστα με το A' design award- βασιζόμενες στον βιομηχανικό σχεδιασμό. Το καλύτερό μου! Αυτό ακριβώς μου κέντρισε το ενδιαφέρον, όταν πρωτογνώρισα τα προϊόντα τους, προτού γνωρίσω τις ίδιες και μάθω περαιτέρω λεπτομέρειες. Ο σχεδιασμός, τα υλικά και ο συνδυασμός αυτών. 

Δεν είμαι κορίτσι της μόδας, γι'αυτό προφανώς ταυτίστηκα με αυτά τα προϊόντα. Η μόδα είναι προσωρινή, ενώ τέτοιου είδους προϊόντα ειναι διαχρονικά. Εκεί βρήκα πάτημα και εγώ και αγόρασα δύο ίδιες τσάντες σε άλλο χρώμα. Είχα άλλοθι δυνατό. 

Αλκυόνη και Δανάη, ευχαριστώ πολύ για την τόσο ζεστή και δημιουργική φιλοξενία.



























You Might Also Like

0 σχόλια

Popular Posts

Like us on Facebook

Subscribe