My grandma is jealous of my new, knitted, waist bag

3:10:00 μ.μ.


Πως μπορεί μια επίσκεψη στη γιαγιά, να μετατραπεί σε φωτογραφικό concept για τη νέα μου, πλεκτή τσάντα μέσης;  Όλα ξεκίνησαν χθες, ημέρα Σάββατο. Μόλις έφτασα στο σπίτι της, με υποδέχθηκε με παράπονα γιατί είχε να με δει αρκετές μέρες. Στη συνέχεια έπεσε το μάτι της στη πλεκτή μου τσάντα.
Μη δει η γιαγιά μου κάτι πλεκτό...αμέσως να το συγκρίνει με τα δικά της πλεκτά. Η αλήθεια είναι ότι η γιαγιά μου όντας ένας πολύ καλλιτεχνικός άνθρωπος (ζωγραφίζει πίνακες, πλέκει, μαγειρεύει ιδιαίτερα φαγητά -αλλά με πολύ λάδι χαχα-) είχε και έχει πάντα άποψη σε ότι αφορά την αισθητική. Τον παππού μου, για παράδειγμα, τον ήθελε πάντα στη τρίχα, ακόμη και αν ο άνθρωπος είχε μόλις ανοίξει το μάτι του και έπινε τον πρωινό του καφέ. Μήπως αυτό βέβαια κάτι μου θυμίζει; το προσπερνώ.

Κάπως έτσι, άρχισε να κρίνει το νέο μου απόκτημα. Ειδικά στα πλεκτά, έχει μεγάλη πείρα (ουκ ολίγα μπλουζάκια μου είναι δημιουργήματά της). Για καλή μου τύχη, πέρασα τις εξετάσεις..."πολύ ωραία πλέξη", "πολύ ωραία μελετημένο", "πολύ καλό υλικό"... και κάπου εκεί, ένιωσα μια μικρή ενδόμυχη ζήλεια, που δεν ήταν δικό της.

Έτσι, η χθεσινή μας συνάντηση, κατέληξε σε φωτογραφικές στιγμές...κάνοντας τη γιαγιά να νιώσει για λίγο μοντελάκι...ξεχνώντας ότι πονάει η μέση της και αποφεύγοντας, έστω και για λίγο, τις γκρινίτσες της.

Εδώ να πω ότι, επειδή μάλλον κάποιες -καλλιτεχνικές θα τις πω, για να το μαλακώσω- παραξενιές, τις έχω "αποκτήσει" κ γω,  η Miss Polyplexi (η προέλευση της τσάντας μου), μου έδωσε τη δυνατότητα να βάλω τα δικά μου χαρακτηριστικά στην πλεκτή μου τσάντα μέσης. Κάθε σχέδιο που φτιάχνει μπορεί να γίνει κατά παραγγελία...και έτσι απέκτησα ένα μοναδικό, χειροποίητο σχέδιο, και φτιαγμένο από πολύ καλά και ιδιαίτερα υλικά...σύμφωνα και με τα λεγόμενα της γιαγιάς. Αυτή ξέρει..αυτή εμπιστεύομαι!

www.misspolyplexi.com
www.instagram.com/miss_polyplexi/





You Might Also Like

0 σχόλια

Popular Posts

Like us on Facebook

Subscribe