I felt in love with a Snob Duck

6:53:00 μ.μ.

Δύο μέρες χάιδευα -κυριολεκτικά- τις συσκευασίες και αρνιόμουν να τις ανοίξω. Τώρα που τις άνοιξα δε ξέρω τι να πρωτοχρησιμοποιήσω και ψάχνω συνεχώς αφορμές να πλένω τα χέρια μου.

Και όλα αυτά γιατι τα 100% χειροποίητα σαπούνια Snob Duck, εκτός απο εξαιρετική συσκευασία, design και λογότυπο έχουν και εξαιρετική ποιότητα. Η αλήθεια είναι οτι ήμουν τόσο ενθουσιασμένη με την αισθητική της συσκευασίας, που δε περίμενα οτι τελικά θα ένιωθα το ίδιο και για το περιεχόμενο αυτής.

Τώρα που ο ενθουσιασμός μου μεταξύ συσκευασίας και περιεχομένου ισορρόπησε, μπορώ να πω ότι βρήκα την ισορροπία μου και είμαι έτοιμη να ξεκινήσω την εβδομάδα μου ; )

Και κάπως έτσι επιβεβαίωσα - για ακόμη μια φορά - το πόσο σημαντικό είναι να δημιουργείς κάτι με αγάπη και με τα πιο αγνά υλικά: έξτρα παρθένο ελαιόλαδο (από τους ελαιώνες του Βασίλη Ντούρου, δημιουργό των σνόμπ παπιών), ελληνικά βότανα, φρούτα και ελληνικό μέλι.. Και η μυρωδιά τους... τόσο αναζωογονητική και παράλληλα χαλαρωτική!

ps:
Τώρα θα έχω στην καθημερινότητά μου και λίγο από φύση, :
παπαρουνόσπορος, γάλα αμυγδάλου, πράσινο τσάϊ, κανέλα, σύκο, πεπόνι, ρόδι, λεβάντα...


















You Might Also Like

0 σχόλια

Popular Posts

Like us on Facebook

Subscribe